*
Autók, motorok, bármilyen más járművek
Ide gyűjtöttem össze az elmúlt években nálam megfordult járműveket, nem is feltétlenül időrendi sorrendben. A teljesség igénye nélkül, mert az elvégzett munkákról jóval több fotó van, de minden fázis bemutatására nincs lehetőség, csak a lényegre szorítkozva. Minden egyes járműről külön történetet lehetne írni, mert az eladó autóval együtt a sztorit is meg kellett venni természetesen. A fényképekre kattintva nagyobb méretben is megtekinthetőek.
*
Wartburg 1000, 1966
Apróbb munkák készültek csak rajta: motortér, padlólemez, orrlemez javítás, festés, motor beüzemelés, hűtő és fék rendszer javítása. 1966-os, első tulajdonostól, Magyarországon az első “kocka” Wartburgok közül való, “egyberácsos-motorháztetős” igen ritka kivitel volt.
*
Wartburg 353W 1979
1979-es, első tulajos, eredeti állapotú 353W. Apróbb javítások voltak csak és a gyári garnitúra felni helyett kapott egy homokszórt újrafényezett készletet. Bővebben az autóról itt lehet olvasni:
*
Wartburg 353 1968, a Múmia
Teljes felújítás, csavarra szétszedés, új karosszéria, homokszórt alváz, kárpitozás, minden felújítva. A következő képek a fellelési állapotot mutatják:
Majd a felújítás utáni állapot:
*
Wartburg 1.3 Trans, 1990
Karosszéria munka, kárpitozás, fényezés, karburátor tisztítás, műszaki vizsga, új felnik.
*
Wartburg 1.3 Trans, 1990
Karosszéria munka: ajtók, padlólemez cseréje, új benzintartály, küszöbök cseréje, doblemez csere, homlokfal csere, fényezés, kárpit javítás, új kipufogó, motor javítás, hűtő csere, elektromosság javítása. A kiindulási állapot:
Készen:
*
Pannonia TLF, 1961
Új kora óta családi tulajdon. Hosszú állás után egyszer már belefogtak a felújításába de félbe maradt / félig készült el. Ezek után került hozzám egy családtagtól. Motor (kuplung) javítás, kipufogó csere, elektromosság javítás, csíkozás, nyereg újrahúzása, ráf csere, küllőzés, csavarok cseréje, gumik cseréje, apró-cseprő alkatrészek cseréje, műszaki vizsga, majd ezek után használat, tartósan, már három éve 🙂
*
MZ TS 125, 1983
Motor javítás, gumik cseréje, elektromos javítás, fényezés, műszaki vizsga. A fellelési állapot, ekkor már hét éve egy pincében állt:
A kész motorkerékpár:
Néhány kép munka közben:
*
MÁV PVG / Pannonia motorblokkal
Teljes felújítás: fa részek cseréje, elektromosság pótlása, motorblokk beépítése, teljes festés, csavarok cseréje, beüzemelés. A fellelési állapot:
Munka közbeni képek:
Felújítás után, újra a pályán:
*
Porsche 924, 1983
Folyamatban…a fellelési állapot:
Karosszéria javítás, elektromos javítás, felnik homokszórása, gumi kéderek cseréje, kárpitos munka (ülés, tetőkárpit, műszerfal, kormány), motor javítás. Munka közben:
*
Porsche 924 1980
(Karosszéria javítás, teljes külső fényezés, mechanikai munkák, új felnik, új gumik, sok sok apróság javítása.) A munka előtt:
*
Folyt.köv. 🙂